22 december 2010

Nu var det ett tag sedan bloggen blev uppdaterad, har helt enkelt inte
haft någon lust att skriva något. Har hänt en massa saker här under dessa två veckor.
Har haft möten på skolan angående min studiesituation och skulle eventuellt skjuta
upp resterande kurser till ett fjärde år i skolan, men det kändes inte som någon bra idé på sikt.
Då blir det ju antagligen bara så att jag skjuter problemen framför mig ett år och sedan blir det likadant
nästa år igen eftersom läkarna påstår att jag har en höst/vinter depression.
Så dessa planer skippades, ska köra på som vanligt och försöka göra mitt bästa
för att försöka att faktiskt vara klar med skolan till våren och med ett slutbetyg.
Men ska jag klara det så blir hela lovet proppfullt med plugg, måsta jobba ikapp allt jag missat
nu under lovet, så det blir ju en hel del, har ju liksom ändå missat drygt en månad i skolan :/

Nu sitter jag och väntar på att Olof ska höra av sig efter sitt möte för att få svar på om jag kan åka
hem med han idag istället för att behöva åka bussen, känns så mycket enklare att åka med olof när
han ändå är här i stan och jobbar idag.
Har packat det mesta som ska med hem över jul och alla dessa jäkla skolböcker gör så att
väskan är tung som en blyklump x) Aja, ska väl snart sticka iväg på konsum en sväng och handla lite
grejer jag ska ha med hem och sedan packa det sista innan hemfärd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner