Studentmössa

Usch vad jag blivit dålig på det här med att uppdatera bloggen,
ber om ursäkt för det, men jag har haft en extrem bloggtorka ett bra tag nu :s

Aja, igår var iallafall första dagen i skolan, denna gång kom man dit dom
"senior" börjar alltså i trean..
Redan andra dagen (!!!) var det dags att beställa studentmössan.
Många som blev förvirrade över att det skulle göras redan,
men tänker man efter så är det ju hemskt smart att ha det bortgjort,
det blir ju så himla mycket kostnader för olika saker och kläder
när studenten närmar sig, så varför inte göra bort en utav dem redan nu ?!
Dessutom så är det ju bra att vara ute i tid, för blir det något fel
så har man ju iallafall ett bra tag på sig att ändra.
Blir ju lite kärvt med det om man beställer sent så man får mössan kanske
så sent som i maj, juni sådär, illa !! ^^
Men som sagt, nu är det gjort iallafall, min mössa och ett skumpaklas
av kristallin med namn ingraverat blev det totat 1114 kr för mig,
känner mig nöjd :)



Postat av: Eriiza

Det är verkligen ingen kul situation..

Jag tror inte att jag kommer ens orka fram till jullovet.

Tror inte att skolan är något för mig just nu.

Har för mycket annat att tänka på.

2010-08-27 @ 19:12:33
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner