pinsamheter

Alltså, i helgen efter att jag, Sofia och Tone kommit hem från krogen
och jag var mycket fullare än vad som var lämpligt så lyckades jag göra bort mig totalt !!!
Vilket jag antagligen kommer få äta upp ett tag framöver..
Jag kan ju lova att jag inte skämts så mycket på väldigt länge x)

Man kan ju säga såhär, jag skrev en helt ärlig sak på Facebook.
Visst, kanske ni tänker, det är ju bra att man är ärlig !?
Men vissa saker kanske man borde hålla för sig själv..
Jag skrev ju inget dumt eller elakt till/om någon,
utan det var snarare något som personen ifråga borde blivit glad över,
för, JA, han såg det.. Kanske inte så konstigt eftersom jag var dum nog
att tagga honom i inlägget ^^

Men, nu var det ju så att jag och en vän gick in på stället denna person
"jobbar", och jag gick på ett fåtal sekunder från att vara kolugn
till att ha ett hjärta som pumpade på i 190 och allt blod placerade
sig på ett olägligt sätt mitt i ansiktet, vilket ju resulterar i att jag blir
röd som en tomat.. Not so funny ^^
Tur att personen stod på en stege och höll på med annat så jag
slapp visa mitt tomatansikte...

Blir ju heller inte bättre av att jag inom några veckor måste gå dit igen
och denna gång för att träffa honom, se honom i ögonen och prata med honom,
det kommer bli ett jobbigt möte..
Tänk om jag bara kunde bete mig normalt och inte värka ur mig
saker som jag kommer få ångra i efterhand, usch !!

Har ni gjort/sagt något pinsamt som ni verkligen ångrar såhär i efterhand ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner