bloggvärlden

Alltså gashh, man blir ju helt jäkla knäpp i skallen av att läsa om allt som händer i denna bloggvärld!!
Bloggbråk hit och bloggbråk dit.. Folk som gör allt för lite upmärksamhet och 2 sekunder i rampljuset..
Jag blir så jäkla trött på allt det här !!

Vissa har klarat sig bra som bloggare, t.ex. Kenza eller Blondinbella..
Vi har ju såklart många fler också, men många av dem är bara patetiska fjortisar som man
bara inte klarar av.. Det finns nog många mer än mig som läser
t.ex. Kissies blogg bara för att skratta år hur otroligt patetisk hon är..
Allt är ju bara fake, provocering.. Åh !!!

Läste dessutom på FS nyss om Ämmii, kissies "förra bff" x)
Hon undrade hur många som skulle bry sig om hon dog.
Hon skrev även att hon faktiskt trodde att Kissie skulle träda fram och erkänna
deras vänskap och berätta om hur kul dem faktiskt haft ifall hon dog..
Jag kan ju säga som så.. In your dreams Ämmii, In your dreams..!!! ^^



Näe fy, nu ska jag sluta klaga på bloggare..
God natt !!
Postat av: Anonym

Hejsan :D Var med och tävla om veckans fokus!

Skriv bara "jag vill bli veckans fokus" EN gång så kommer du någon vecka bli veckans fokus och synas i min meny en hel vecka :D Klicka på direkt-länken och var med :D http://ensara.blogg.se/2010/august/veckans-fokus.html

KRAM

2010-08-21 @ 11:34:47
Postat av: Sara

Sv: Tack så jättemkt :):):)

2010-08-24 @ 13:16:42
URL: http://stallgrasma.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Haha, jag förstår din ilska !

Känner också att jag inte bryr mig, orkar inte bry mig, aldrig brytt mig - and damn proud of it !!!

2010-08-26 @ 20:23:14
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner