arton:sexton

Nu har jag äntligen gjort klart allt plugg, tror jag iallafall,
skulle inte förvåna mig om jag kommer på något mer
som jag måste göra. Brukar vara så, precis när jag tror
att jag är klar kommer jag på mer att göra! ^^

Har suttit och funderat över att byta design på bloggen.
Men jag är helt värdelös på webdesign,
så därför tänkte jag fråga er;
Har ni något förslag på en bra webdesigner som
säljer/ger bort snygga bloggdesigner?


Har försökt lära mig det här med html-koder,
och jag kan lite grann av det nu,
men det sitter inte så pass att jag skulle lyckas
lägga in en själv.
Och photoshop har jag inte och kan inte med heller,
så jag kan inte sätta mig och göra en design så heller.
Vill ju ha en snygg design, inte någon amatör design :p

Har ni något föslag så lämna gärna en kommentar :)

Postat av: Nina

följa varandra på bloglovin ? :)

2010-04-11 @ 18:20:05
URL: http://ninapetrusson.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jaha just det ja =) Inte undra på att du tycker att den är fin då =( hehe. =) Men du har en jätte fin blogg nu =) men jag vill kunna göra min egna design men jag har inte photoshop eller något, vet inte vilket program som är bäst =) hehe

2010-04-11 @ 18:51:22
URL: http://miichajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner