Ta upp bloggandet igen?!

Hallå, som ni kanske märkt har jag inte varit speciellt aktiv här på bloggen på väääldigt länge.
Har verkligen inte haft någon lust att skriva, kändes så onödigt när jag inte haft ett enda intressant ord att skriva.
Men nu har jag fått en lite "tillsägelse" av Zoofie, som ni säkert vet vem det är...
Gör ni inte det så tycker jag att ni ska klicka er in på hennes blogg omedelbart! ;)


Efter denna lilla "tillsägelse" så tänkte jag att jag kanske ska försöka ta tag i det hela igen.
Vi får väl se hur det går, men man kan ju alltid hålla tummarna! Eller bara ena, två betyder otur! ;) haha


Har just för tillfället inte så mycket skoj att berätta, bara att jag ligger ensam hemma i min säng och hostar
som en annan idiot, jag är sjuuuk :( Men det löser sig, blir fest ikväll ändå. Är ju sista studentfesten nu innan det är dags för en hel veckas party @ studentveckan!!! ;) Men ikväll blir det faktiskt nyktert för min del, har då inte planerat att bli mer sjuk än jag redan är ^^
Temat för kvällens fest är.... TECKNAT !!! Inte direkt min grej tror jag, men det blir nog bra.
Om någon söker mig ikväll så går jag under namnet.. Smee! :)

Postat av: ZOOFIE

Bara att börja igen :D hihihi.



Tack för länken också ;)

2011-05-04 @ 13:04:33
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner