Studentfest eller syjunta?

Alltså shit.. blev inga bilder tagna av mig igår, så ni får klara er utan. Kanske kan få tag på någon senare.
Men helt seriöst, var det studentfest eller syjunta vi var på igår?!
Visst, jag är sjuk och var väl kanske inte jätte pigg pga det, men något måtta får det väl ändå vara..
Kan ju säga att det inte var värt pengarna att gå ut igår, var så tråkigt så jag höll på att somna, STÅENDE !!! :S
Dem som dansade hade säkert jätte roligt, men jag var för nykter för att dansa, kände mig inte alls bekväm.
Så man satt väl mest som något mobboffer själv någonstans, Yeyyy.. ^^

ES08, tjalalalala.. Eller hur var det!?




Aja, nu är det bara att tagga för studentveckan istället, kommer bli AWESOME !!! :D <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner