nyklippt

Eller, jag klippte mig lite igår. Egentligen vill jag väl bara att håret ska växa ut igen.
Ångrar verkligen att jag rakade av mig hälften av håret. Fast jag ville ju så gärna ha en sidecut.
Men det fanns ju bra många sätt som hade varit bättre än detta vi gjorde det på.
Men man lär sig av sina misstag..

Men alltså är jag nu rätt korthårig, LÄNGTAR verkligen tills jag har fått tillbaka mitt långa hår.
Anledningen till att jag klippte mig nu var endast för att få jämn längd på håret. Såg ju ut som nå trappsteg tidigare
och det var verkligen inte snyggt och det var väl kanske 15-20 cm längdskillnad. Men nu jäklar, nu är det jämnt och fint och nu är det bara till att spara!

Nu ska jag sticka iväg till en kompis och se film och bara ta det allmänt lugnt hela kvällen.
Hörs väl kanske imorn!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner