Underbara människa

Det finns en person som jag träffar väldigt ofta, vi går i samma klass. Och nu måste jag bara säga; Underbara jävla människa!!! Du frågar ofta hur det är, du berömmer när det går bra, du stöttar när det går mindre bra.
Du är verkligen värd en enorm eloge för det du gör!
Har precis kollat in den här personens MySpace och jag kan verkligen rekommendera er alla att gå in där och kika. Varför inte även kolla in personens YouTube-kanal eller Blogg, finns mycket bra att kolla på och läsa :)

Jag tänker inte nämna något namn, ni får själva klicka er in och se vem jag menar, ni kommer inte bli besvikna :)

Tänker iallafall önska denna person all lycka och framgång, du kommer bli något stort, jag är helt säker !!! :D
Postat av: Eriiza

Tack ! =)



Ja, jag är rädd för det.

Och nu skall de röntga min hjärna.. (?)

Sitter säkert en tumör där, bara för att tillvaron inte är kul nog. ;D

2011-03-23 @ 17:46:42
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Emil Assergård

Sv: Men det är ju du som är underbar! :O

Börjar nästan att gråta!

Tack, tack tack! Vet inte vad jag ska säga, kul att nån märker att jag verkligen försöker att hjälpa och stötta!

DU är en underbar person som ofta bjuder på skratt och glädje!

Jag gillar din stil Sara! Fortsätt som du gör<3

2011-03-23 @ 22:48:43
URL: http://thewaytothetopp.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Vad skönt att det finns sådana människor som genom enkla gest visar att de bryr sig. =)

2011-03-24 @ 15:51:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner