vilken bloggerska är du?

Hittade en länk på minzy's blogg till ett test där du utifrån att svara på några frågor ser vilken bloggerska du är mest lik. Var många som fått Kissie, rätt pinsamt, hade dött på fläcken om jag fått det svaret. Men nu fick jag ju inte det, utan jag fick svaret att jag är mest lik denna bloggerska;



Vill du själv göra testet så kan du klicka dig in HÄR eller genom att klicka på bilden ;)
Håller tummarna för er bloggläsare att ni inte får svaret "Du är: KISSIE!" hehe x)

Postat av: argsintamy

vart nyfiken och gjorde testet. jag vart samma som du, egoina. dock vet jag inte ens vem det är:/

2011-01-11 @ 19:30:34
URL: http://argsintamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner