Träningsinspirerad bloggdesign?

Tone har fortfarande inte kommit eller hört av sig angående var pluggkväll, så medan jag väntar sitter jag bara och kikar runt på lite olika bloggar m.m. Helt plötligt dyker en tanke upp i mitt korkade lilla huvud...
Jag brukar ofta tänka på att jag vill byta ut min bloggdesign, kanske ha någon personligare.
Men för det första så kan jag verkligen inte med sånt själv med alla dessa kåder. Sedan för det andra, om jag skulle betala för att någon annan ska göra en design till mig så har jag jätte svårt att få ner i text min vision om hur jag vill att den ska se ut, kan verkligen inte förklara. Sedan nästa problem, vill jag ha en personlig så vill jag självklart även ha personliga bilder, men då kan jag inte välja vilka bilder jag vill ha.. Åh vilka i-landsproblem x)

Men då kom jag nu helt plötsligt på tanken, om jag skulle skippa alla dessa personliga bilder och istället ha träningsbilder, kanske.. Alltså en helt tränings/fitness-inspirerad design.. Det skulle ju funka. Och då kanske göra min blogg till en form av "träningsdagbok" eller liknande.
Men jag kan ju som sagt inte med det där att göra bloggdesigner, så därför undrar jag nu..
Finns det någon vänlig själ där ute som kanske känner sig manad att ta till sig mitt problem och göra en bloggdesign till mig, med betalning givetvis, dock inte för dyrt, utan till rimligt pris ?!

Postat av: JOSEFIN GARD - TRUE ME

Hejsan Allt bra Sötnos ??<3

2011-01-03 @ 17:49:46
URL: http://josefingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner