there is no such thing called love

Alltså, denna dag har gjort att jag har börjat fundera rejält och just nu vet jag varken ut eller in.
Känner mig så fruktansvärt less på ditt beteende och jag vet inte om jag orkar längre. Fortsätter det på det här viset så kommer jag bli totalt knäckt inom en väldigt snar framtid, jag orkar verkligen inte psykiskt.
Det är dags för dig att bestäma dig för vem och vad som betyder mest, jag.. eller den andra.
Vad jag vet så det mig du är tillsammans med och mig du säger att du älskar, men när det handlar om den där andra då kommer jag alltid i andra hand. Det spelar ingen roll vad det gäller, jag hamnar alltid i skymundan.
Hon påstår att hon mår så dåligt, men i det stora hela är det hennes eget jävla fel som ältar samma gamla skit år ut och år in, jag ska inte behöva bli lidande för att hon mår dåligt. När hon mår dåligt så kommer hon alltid till dig och ska prata ut, och du påstår att du måste ställa upp för du är den enda hon har. Vilket jävla bullshit, hon har många fler än du tror, både familj och vänner, så släpp det, du är inte den enda i hennes liv.. Eller har jag fel, det kanske faktiskt är så, det är dig hon är ute efter och jag står bara som något jävla fån och ser på.. Jag berättar för dig att jag mår dåligt över hur jag blir behandlad, men det skiter du i. Du bryr dig mer om att hon mår dåligt än om att din egen tjej mår dåligt.. Ursäkta mig, men det var något i den meningen som inte stämmde !!!
Sluta med alla jävla bortförklaringar med att du inte kan göra något åt det och att du inte inte rår för det, allt går att göra något åt mer eller mindre, och i det här fallet tycker jag att du borde vara ganska mån om att faktiskt göra en förändring, men det duger tydligen inte.. Och är det såhär det ska vara i fortsättningen också, då ger jag upp. Då tar jag mitt pick och pack och säger tack och adjö, punkt slut !!!




Postat av: Camilla

Hoppas det löser sig :/ <3

2011-01-04 @ 18:40:29
Postat av: Moa

Fin blogg! Checka gärna in min blogg och ställ en fråga i frågestunden! KRAM!

(Sorry om du inte vill ha sånna här frågor!)

2011-01-04 @ 18:57:41
URL: http://mohaaa.blogg.se/
Postat av: Orinta :)

Utrolig fin blogg ! Besøk gjerne min og legg igjen en kommentar ;)♥

2011-01-04 @ 21:04:29
URL: http://orintarui96.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner