Pencil Drawings

Har inte haft så mycket att göra denna lördagskväll, har inte haft någon att umgås med, så jag har bara suttit ensam hemma och roat mig själv. Fick helt plötsligt för mig att jag skulle börja rita. Har många gånger suttit och tittat på vad folk har ritat och varit avundsjuk för att jag inte har samma talang. Men bara man sätter sig in i det så lär man ju bli bättre. Så nu har jag suttit här hemma hela kvällen och ritat lite. Tänkte jag skulle lägga upp resultatet. Är ju verkligen inget proffsjobb, men lite nöjd blev jag faktiskt, amatör som jag är ;)



Som sagt, inget proffsjobb, men så himla pjokigt blev det väl ändå inte ?! :) haha
Postat av: Anonym

Ha du rita av konturena på datorn? :p

2011-01-16 @ 13:37:59
URL: http://atdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner