men dryyygt..

Åhå, alltså shit, att frosta av frysen måste vara något av det drygaste jag gjort på länge..
Jag har ju för helvete hållt på i några timmar nu och är fortfarande inte klar. Måste ju bli färdig ikväll så jag kan lägga in all mat igen som jag har fått ha på fönsterbrädan hela kvällen så att det håller sig kallt, rätt så jäkla drygt alltså.. Vet inte hur många gånger jag har kokat upp vatten och ställt in för att få värmen att smälta isen. Det går ju lite snabbare iallafall om man gör så, men inte fan går det fort ändå :S Nu är jag less på det här..

Ska väl ta och hoppa in i duschen medans jag väntar på att det blir dags att koka upp nästa omgång vatten, så har jag ju det gjort iallafall :)

Postat av: Anna

man tar ju hårtorken saris ;)

2011-01-15 @ 16:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner