man är bra på att skrämma upp varandra x)

Sitter ensam i min lägenhet, har precis duchat och sitter och tittar lite på tv.
Sitter och väntar på att Tone och hennes mamma och pappa ska komma och hämta mig så ska jag följa med hem till dem och äta middag. Tones storebror Fredric ska laga mat, kommer garanterat vara sjukt gott eftersom Fredric är kock, hans mat är alltid så underbart god !
När jag idag promenerade hem ifrån Tone så såg jag Tommy stå ute och skotta, fick verkligen kämpa för att bara gå förbi istället för att springa dit och slänga mig runt halsen på honom och aldrig släppa igen, var riktigt svårt, men jag lyckades lägga band på mig.



Inte alls bra bild, men det är den enda som finns på oss tillsammans.. <3

Igår så var jag och Tone lite korkade och satte oss mitt i natten och kollade på The Exorcism of Emily Rose.
Riktigt bra film, men riktigt skrämande.. Det som gjorde den så skrämande var att den var verklighetsbaserad.
Kändes ju jätte bra då att dem sa att är man mottaglig för övernaturliga ting, speciellt om man är så pass mottaglig så att man kan se saker, så löper man större risk för att bli besatt. Även en sak som Lollo har skrämt upp mig med blev ännu värre. När man var liten så brukade man tro att midnatt var klockslaget för "spöktimmen". Men Lollo sa något för ett bra tag sedan om att "spöktimmen" är klockan 03.00 för att det var då Jesus dog.. Och i filmen så börjar allt hända kring 3-tiden varje natt. Dem sa även att klockan 03.00 är demonernas tid och massa sånt. Kan ju lova att vi blev uppe ett bra tag, ingen vågade gå och lägga sig innan klockan hade blivit över 4 x)
När vi väl lagt oss i sängen och skulle sova så kände jag att jag var så sjukt törstig, så jag skulle kliva upp och hämta mitt glas i tv-rummet och dricka lite vatten. Men när jag tände lampan i hallen så blev det på något sätt en konstig reflektion så det blev ett stort vitt ansikte på väggen i tv-rummet, så jag vände i farten och sprang in i sovrummet igenoch slängde mig över Tone och ner under täcket. Tog efter en stund med mig henne så hon skulle få se, men först fattade hon inte vad jag menade, inte förens jag visade hur jag menade, då blev hon lika rädd som mig och även hon kutade in i sovrummet och in under täcket igen.. Vad man kan skrämma upp varann ibland alltså, helt sjukt, men så jäkla kul i efterhand xD


Nu måste jag packa ner datorn och allt jag ska ha med mig så jag är klar tilld dem kommer och hämtar mig, hörs kanske senare ikväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner