jävla skitdag

Alltså herregud, känns om att gårdagen verkligen var en fet jävla otursdag !!!
Först och främst så var det ju sista gången jag och hjärtat skulle ses på minst en vecka.
Satt bara och böla innan det var dags att han skulle fara och jobba. Ville verkligen inte släppa iväg han och veta att det var sista gången vi sågs på ett bra tag. Hann bara vara ensam några minuter innan Tone kom.
Berättade lite om vad som hänt och sedan var det bara till att börja packa ihop alla mina saker och börja flytta upp allt till min egen lägenhet. Kände tårarna bränna bakom ögonlocken hela dagen och så fort någon sa något om det så fick jag kämpa för kung och fosterland för att hålla tillbaka tårarna.
Kände att jag inte skulle klara av att vara ensam, så jag skulle följa med Tone hem för att sova över, men vad händer inte på vägen hem till henne?! Jo, vi krockar.. svin halt ute på vägarna, livsfarligt för fan. Båda två blev lika chockad och visste inte alls vad vi skulle göra, men det löste sig.
Kommer antagligen bli kvar här hos Tone även i natt, blir väl att vi kikar på någon film o bara tar det lugnt.

Älskar dig fortfarande hjärtat och vill verkligen inte ha det såhär!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner