det sket sig i starten

Jaha, jag som skulle plugga ikväll.. Visst, jag borde väl kanske göra det nu istället för att sitta med datorn.
Men jag kände att jag var för hungrig för att kunna koncentrera mig på noter hit och kvintcirklar dit.
Så, jag tänkte att jag kanske skulle ta och laga lite mat innan jag börjar. Men det sket sig ju i starten.. :/
Skulle öppna frysen för att kika vad som fanns att välja mellan, men det är ju inte så himla lätt när man inte kommer in i frysen för att den frostat igen totalt. Var bara att sätta sig med en långpanna på golvet och en sked i handen och börja hacka sig in för att kunna rensa ut all mat och sedan stänga av frysen för att smälta bort all is.
Känns som att det kommer ta ett tag för all is att smälta !! :S Åhh, jag som är så hungrig, typiskt också :(



Jag som tyckte att min frys var rejält jäkla igenfrostad, men fysen på bilden var mycket värre. Tänk och frosta av den, måste ju ta flera dagar känns det som x) haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner