..det mörka röda är hjärteblod !!!

Har umgåtts med Tommy hela kvällen. Började med att käka lite pizza och sedan får vi hem till han och kikade på film. Har faktiskt varit en riktigt härlig kväll, trots att mina känslor har lite svårt att hålla sig inom mig vissa stunder. Men det kanske inte är så jätte konstigt med tanke på att det inte ens gått en vecka sedan vi gjorde slut. Känner just nu att det enda jag vill är verkligen att vi ska kunna få ett fungerande förhållande. Vill inget annat än att få vara med Tommy när jag vill och bara få hålla om honom, känna den trygga lukten av honom och känna att min kärlek är besvarad. Tyvärr vet jag att så inte är fallet just för tillfället. Visst, vi har kunnat hålla om varanda nu ikväll också, men det är inte på samma sätt. Känns lite som att han gör det bara för att jag ska känna mig bättre för stunden. Jag har gråtit inte mindre än 5 gånger bara under de timmarna vi umgicks. Tog ca 2 sekunder innan jag började gråta när han kom och skulle hämta mig, känns töntigt, men jag kunde inte hålla känslorna inne. Blev absolut inte bättre av att han frågade om jag skulle åka hem eller om jag skulle stanna över natten. Ville verkligen stanna, men kände att jag bara plågar mig själv ännu mer om jag stannar kvar men vet att jag får ligga ensam på soffan och bara tänka. Tänka på vad som kunde ha varit och som aldrig kommer att komma tillbaka..

Jag Älskar Dig, Tommy Melinder !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner