Åh happy day..

Idag är bästa dagen på ett bra tag. Känner mig någorlunda pigg och är riktigt glad. Gillade till och med att vara på skolan idag, och de som känner mig vet att det inte är vanligt när det gäller mig.
Men hela livet vändes upp-och-ner igår kväll. Dock så vände det ju för ca 1,5 vecka sedan, så man skulle ju känna säga att det vände tillbaka till det vanliga igen. Den senaste 1,5 veckan har varit som ett helvete. Allt har känts skit och jag har inte orkat med något. Folk kanske inte har sett det själv, är rätt bra på att hålla en hård yta utåt mot folk och inte riktigt visa hur jag mår. Idag är faktiskt första dagen jag har varit glad på riktigt och inte bara gett ett intryck av att vara glad, åh happy day !!! <3

Anledningen till att jag är så glad idag är för att det hände lite grejer igår kväll. Som jag skrev sist så skulle jag ju umgås en stund med Tommy och käka lite och se någon film och sedan få hjälp med datorn, thats it, trodde jag.
Kvällen höll först på att sluta i en katastrof. Vi gjorde ju som vissa vet slut förra måndagen. Medans vi nu satt och tittade på film igår så blev det så att vi satt väldigt nära varandra och hade lite mysigt bara. Helt plötsligt började vi kyssa varandra. Min första reaktion var överväldigande lycka, jag bara satt och log. Enda tills jag insåg att det inte skulle bli bättre, utan snarare bara sämre, jag visste ju att han inte ville att vi skulle försöka igen. Slutar med att jag storbölar. Har börjat bli en vana nu efter den här tiden utan honom. Efter ett tag händer det igen.. Jag började känna mig väldigt förrvirrad. Liksom, varför säger han att han inne vill och sedan sitter vi och pussas?! Vi började prata om saken och han sa att han hade väldigt blandade känslor och tyckte att det kunde ju vara härligt att bara mysa lite ibland. Det blev droppen, jag reste mig och vara på väg att gå hem. Men istället börjar vi prata om saken. Till slut bestämer vi oss för att försöka igen. Vi har fortfarande samma problem som innan, inget av det har blivit löst, men just nu känns det som att inget av det har någon betydelse, bara jag får vara med Tommy. Han är mitt liv och jag vill inte leva utan honom. Jag insåg nog inte riktigt vad jag hade förens jag blivit av med det. Vilket var ett enormt misstag. Nu hoppas jag bara att det ska funka den här gången. Den som lever får se;)



Baby, du är mitt allt. Älskar dig !!! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner