Idag gäller det - nu är det dags för en förändring

Idag är det dags att börja följa listan jag la upp för några dagar sedan.
Slut på godis och massa sån skit, slut på snus och att slösa pengar.
Nu är det dags att börja jobba för drömkroppen och att spara pengar.
Har enda sedan listan skrevs dragit ner ordentligt på snusen och bara tagit
några stycken om dagen, kanske 3-4 stycken, och sedan har jag ju tagit några Onico
av Tommy. Men nu jäklar, har än så länge hållt mig helt från att ta en vanlig snus.
Har egen Onico som det går åt av, men ingen snus med nikotin och tobak iallafall.
Känns jävligt bra, men känner mig lite lättretad och att tålamodet tryter rätt bra vissa gånger.
Men jag kämpar på iallafall :)

Postat av: Eriiza

GRYMT !

Lycka till, inte enkelt för de flesta att droppa så mycket "behövliga" saker ! =)

2011-02-21 @ 16:55:04
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner