Eldsvåda ?

Skulle precis ta och laga mat, slår på plattan och ställer på stekpannan.
Nu tar det ju en stund innan pannan är riktigt varm, så jag tänkte att jag kunde
gå och slå på tv'n medan så jag fick lite ljud omkring mig.
Såklart så kommer jag på att jag måste öva texten på sångläxan,
så sätter mig vid datorn för att kolla på texten och låten och då öva lite innan maten.

Mitt i låten slår det mig, för fasen jag har suttit här hur länge som hellst och där står
fortfarande stekpannan torr på plattan, crap !
Springer in i köket, usch vad det luktade bränt. Hade pannan stått där en liten stund till hade
jag helt seriöst startat en brand, illa :O

Lyckades till slut iallafall få till en ätbar middag, men det luktar inte hallon i köket kan jag lova.
Borde nog stanna i köket hädanefter, kanske till och med bli fastkedjad i spisen ?




Oopsii :$
Postat av: Eriiza

Haha, himla lyckat ! ;D

2011-02-17 @ 16:44:26
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner