dynga också !

Har varit på gymmet en sväng, skönt som fasen, men det märks jäkligt tydligt att det var ett tag sedan man körde seriöst, 20 minuters intervall på crosstrainern och jag var typ DÖD !! xD haha
Måste verkligen skärpa mig på riktigt när det gäller gymmet, det här går bara inte.
Ska man nå dem mål man har så kan man ju inte bara sita och jäsa i soffan som en annan bulldeg, nä usch !!
Kände mig lite duktig iallafall att jag gick dit även fast jag fick gå själv, Tone är ju sjuk :(

Pratade även med Johan också om sponsorer som jag skrev om tidigare. Trodde nervositeten skulle försvinna när jag väl kom dit och började prata med honom, men det blev snarare bara värre, trodde nästan jag skulle tuppa av där ett tag. Blev iallafall tyvärr ett nej för den här gången, typiskt ! :( Men men, är bara att fortsätta jakten på sponsorer i helgen när jag sticker hem till byn.

Är det någon som är intresserad av att sponsra vår slutproduktion så är ni mer än välkommen att höra av er ! ;) hihi

Nu ska jag stoppa i mig ett par alvedon och sedan ringa mamma och döprata lite.
Postat av: camilla

Vad är det för slutproduktion? :)

2011-02-09 @ 10:51:34
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Super fin blogg!

In och svara på min dagens fråga, inget svar kan bli fel! :-)

2011-02-09 @ 15:36:47
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner