Ännu än nikotinfri dag

nu har ännu en dag gått utan snus, känns fortfarande riktigt bra faktiskt.
Känner inget direkt sug efter att ta en snus. Men jag känner att jag inte har världens bästa humör jämt och att jag blir hyperaktiv och kan inte sitta stilla utan måste pilla på grejer och röra mig hela tiden för att inte få ett nervsammanbrott. Men som sagt känns det ändå jäkligt bra.

Har varit på sjukan idag och träffat bästa Dorte, bättre samtalskontakt får man verkligen leta efter.
Finns ingen som jag kan prata med som henne, alltså som är "utomstående". Hon sitter verkligen och lyssnar på vad man säger och det känns som att hon verkligen förstår och gör sitt bästa för att hjälpa. Vilket hon faktiskt har gjort ännu en gång. Hon har nu hjälpt mig att bestämma mig för hur jag ska göra med skolan och hon har hjälpt mig lite med jobbsökning. Så jag fick träffa en enhetschef, så nu ska jag ta och skriva ihop en ansökan till henne och hoppas på det bästa :)

Har nu precis kommit hem från gymet. Stack iväg vid 19.30 för att möta upp Tone sedan blev det en timmes promenad, kändes skönt, trots att det var så kallt. Gick ju även en halvtimmes promenad själv tidigare idag när jag gick hem från sjukan, så man har ju fått komma ut lite idag. Sedan var vi på gymet ett tag, vet inte riktigt hur länge det blev, men jag är nöjd över dagen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska väl jag och älsk kanske se någon film innan det är dags att sova:)


Postat av: camilla

Va duktigt av dig o va utan snuset :D kämpa på med det!

2011-02-23 @ 10:00:03
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner