8 februari 2011

Nu var det länge sen jag skrev något här, har helt enkelt inte haft någon lust.
Har heller inte haft något att skriva om så det har känts riktigt onödigt.
Har inte hänt så himla mycket heller.

Har för första gången på länge fått en riktigt skön natt med god sömn.
Tidigare har jag inte sovit alls, eller så har jag somnat med då vaknar mitt i natten av sjuka mardrömmar.
Men igår var jag så sjukt trött, stoppade i mig ett piller av min nya medicin och sedan hoppade i säng.
Somnade faktiskt nästan direkt, inte likt mig. Speciellt inte den tiden, klockan var liksom inte mer än 21.20..
Vaknade vid 6.20 och klev upp och drack ett glas oboy, sedan gick jag och lade mig igen eftersom jag inte skulle upp förens klockan 9. Men sov enda till klockan 11, typiskt, då var ju min skoldag redan slut.
Men allt som allt så sov jag, förutom oboy pausen, i 13 timmar och 40 minuter, sjukt !!
Det konstiga är att jag fortfarande är sjukt trött, skulle lätt kunna lägga mig och sova igen :/

Nu ska jag försöka lära mig lite om hur programmet Sonar funkar så jag kanske kan komma igång med mitt PA.
Ska faktiskt bli ganska kul. Sedan kanske jag sticker iväg på gymmet en sväng, känns som att det verkligen behövs.
Måste dessutom snacka med Johan på gymmet om sponsorer till slutproduktionen, är nervös som satan, men det släpper väl kanske när jag väl pratar med honom.



Postat av: camilla

Skönt o få sova så länge :)

2011-02-08 @ 21:29:38
URL: http://camillaelisabetlyktberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner