lite kluven

Just nu sitter jag hemma och är lite kluven..
Är sugen på party och har fått en "inbjudan" till fest, men vet inte om det
kommer kännas helt fel då festen är hemma hos Kim, mitt ex och hans nya tjej.. :/
Ska sitta och fundera en stund över hur jag ska göra och sedan hoppa in i duschen.

Har iallafall precis kommit hem efter ett gympass. Känns som att vi kört rätt hårt idag,
för så slut som vi blev idag har vi inte blivit någon gång tidigare.
Men det är ju så himla skönt att det känns något.!
Blev rätt mycket armar idag, öven lite bröst och lite mage.
Man kanske borde slänga i sig någon mat också ?! ;) hehe


Aja, vi hörs kanske senare, om inte så vet ni vart ni har mig, inne i dimman !! x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner