haft en trevlig helg

Hej allihopa, hoppas er helg varit lika bra som min :)
Har väl egentligen inte gjort så hemskt mycket,
umgåtts lite med Jim, sett film och ätit alldeles för mycket godis x)
Var även ut och gick en sväng på stan igår kväll, det var ju tydligen inspark
igår fick jag veta, så man var ner en sväng och kikade på alla fulla
fjortisar som stod i alla hörn och mådde som de förtjänade :p haha

Idag så var jag även ner en sväng på gymmet och körde ett pass,
var ju HUR SKÖNT SOM HELST, hade inte gymmat på över en vecka,
så det kändes som att det var dags nu :)



Nu har jag precis fikat lite, kikar på Irene Huss - Glasdjävulen, sedan är det dags att sova :)
Natti !! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner