Kan dom skynda lite ?!

Alltså jag har lite panik inför helgen.
Blev ju bara skit med min halloweenkostym eftersom när vi väl skulle beställa så var den slut.
Hittade ju iallafall en annan till slut som jag beställde. Men då har den sidan rätt lång
leveranstid.. 2-6 dagar stod det och jag beställde i fredags på morgonen..
Sedan i leveransmailet vi fick så står det 3-5 dagar, på fredag är det 5e dagen
och avin brukar ju komma dagen efter att paketet har kommit..
Så kommer mitt paket hit på fredag så kommer ju antagligen inte avin
förens på måndag och då är det ju försent :S FAAN OCKSÅ !!!!!

Men jag får väl sitta här och hoppas och kommer det inte så
går jag och självdör ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner