Veckans Blogg!!



Nu har jag kommit på vem som ska få äran att bli veckans blogg.
Eller, detta kanske inte riktigt är en blogg, det är en hemsida
med design-hjälp.
Jag tycker allt detta med blogg design är intressant,
men jag förstår mig inte riktigt på programmen och koderna,
så jag överlåter det till de som kan! :)

En anledning till att jag valt just denna sida är att admin
faktiskt håller till i mina hemtrakter, så jag tecker att de är värd lite extra
uppmärksamhet! :)

Sidan jag snackar om är den HÄR!



Sidan heter tredbutiker och håller som sagt på med webdesign.
De tycker inte att de är de bästa eller billigaste, men de försöker
så gott de kan och erbjuder en otrolig support.
De har ett gott samarbete med kunden och det är helt
kostnadsfritt till DU är nöjd med sidan, ingen förskottsbetalning alltså!! :)

Jag tycker personligen att sidan verkar väldigt bra!
De erbjuder heller inte bara saker mot betalning utan har även
en "underdomän" där de lägger upp gratis saker,
för alla vet väl att; Gratis är gott?! ;) hehe

Om ni är intresserad utan webdesign så tycker jag verkligen
att ni borde ta er en titt på sidan, vad har ni att förlora? :p

- PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner