sexton:fjorton

Sitter hemma och väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan
gå ner och hänga kläderna, drygt! Är så grymt tråkigt att tvätta,
men då måste ju göras, huh ?! ^^

Fick mig en redig chock när jag kom ner på Hullsta i morse
för att ha ensemble. Hela galaxen var nedsläckt och där inne
sitter hela min klass och äter frukost.
Vi har så snälla lärare alltså.
Lektionen blev inställd och istället fick vi göra ett
antal samarbetsövningar/lekar. Var hur kul som helst.
Dessutom så har min klass den bästa sammanhållningen ever ;) hihi

Hade kompledigt från idrotten så jag gick hem, tänkte plugga lite
inför svenska skrivningen vi skulle ha idag.
Men jag tvärslocknade och vaknade
lite för sent, missade skrivningen, så jag får fixa så jag får skriva
den nästa vecka!!

Aja, nu är det dags att gå till tvättstugan.
I'll be back ;)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner