Reportage och snopp-pasta

Hej hej allihopa, allt bra idag? :)
Sitter ensam hemma just nu, mätt i magen och allt..
Känns lite tomt nu när Jimmy och Malte har åkt hem. Längtar tills
jag får träffa dem igen!!

För ungefär en timme sedan så fick jag ett telefonsamtal.
Det var från Sollefteåbladet.. Dem fick in ett tips om mig från
min kurator. Så nu ska jag någon dag här gå på en reportageintervju.
Känns riktigt spännande faktisk!! :)

Har precis ätit också.. Är inte ofta jaghar ork till att laga mat
till bara mig själv, så jag känner mig rätt nöjd med mig själv! :)
Gjorde väl inget avancerat, blev en gryta som mamma
alltid kallar för "kärleksgryta". Man gör köttfärs och makaroner
och sedan bara blandar ihop dem två till en gryta.
Är lätt och går fort, men så jäkla gott!! ;9
Gjorde dessutom en specialare, använde inte vanliga makaroner,
utan det fick bli "snopp-pasta" x) haha
Kändes faktiskt rätt komiskt att sitta och äta på små snoppar^^

Till det blev det en god sallad med min special-dressing till, muma!! :)

Aja, nu ska jag snart ut på en hojtur med Andreas, skojigt!! :D

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner