pop goes the weasel.

Hej allihopa. är allt bra med er idag? :)
Jag har det bra jag. Har precis kommit hem från
skolan, har ju bara två lektioner på måndagar.. skönt! :)

Enda dryga med den här dagen är att jag har ont i huvudet och magen,
och även en sak till.
Skyller på Sofia och Katta som har lagt en förbannelse över mig ^^ haha
Dem han i helgen spelat massa ful musik för mig.
Dem vet även att så fort jag hör en dålig låt eller visa
som är trallvänlig så sätter dem sig direkt i skallen på mig.
Så nu har jag gått runt hela dagen med två olika visor
i huvudet och nynnat hela dagen ^^ not so fun!! :p

Men jag tänkte såhär, det är ju synd om mig om jag ska
behöva sitta ensam med plågan, därför tänkte jag föra den vidare på er,
elak jag är nu..! ;) moahaha

Den första låten;



Och den andra;





Hahaha tror ni att dem kommer att sätta sig för er?
Hoppas nästan på den så jag slipper vara ensam med
denna hemska plåga ;) hehe

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner