Omotiverad

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat så mycket
de senaste dagarna...
Det beror på att jag inta alls haft någon ork, lust eller motivation.
Känner mig inte motiverad för fem sketa ören,
och jag saknar helt inspiration.
Börjar nästan tro att Kim var min inspirationskälla,
eftersom att jag bloggade som tusan och fick en hel massa
unika besökare när vi bodde ihop.
Nu sen jag flyttat tillbaka till min egen lägenhet och
endast har mig själv och katterna att bry mig om
så står bloggandet helt stilla.
Det kan ju även bero på att jag knappt är hemma
något just nu. Jag är ute med Tone mest hela dagarna
så det kan jua vara därför jag inte riktigt haft tid för bloggen.
Men jag ska försöka skärpa mig, både för er och min egen skull.!!

Vad tror ni om det? :)

Aja, nu ska jag fika klart och sedan hoppa i säng och se lite
film hade jag tänkt! Natti!! :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner