nollnoll:trettiotvå

Åh hej och hå!!
Kom hem för cirka en timme sedan, har varit med Tone hela dagen.
Först ner på stan en sväng och sedan farit runt lite.
Carina bjöd på pizza till middag, vi delade tre stycken på en familjepizza,
så jäkla gott det var alltså!! :)

På eftermiddagen var vi till parken och tittade på studenternas balfotografering,
de flesta var riktigt fina! :)
Tog även ett kort på Bella efteråt, hon var så fin så!!



Nu på kvällen när Tone skulle skjutsa hem mig så träffade vi på Madde och Jim.
Var så himla roligt att träffa dem. Har ju inte träffat dem sen jag fick lov
att sticka från Långsele i fredags. Har saknat dem så himla mycket.
Lite omställning från att träffa dem nästan varje dag och sedan inte alls :(
Puss på dem två, dem är så himla go båda två, riktigt underbara vänner! <3


Nu hade jag tänkt kika lite på tv eller film tills jag somnar, blir skönt.
I morgon blir det nog lugnt under dagen, sedan förhoppningsvis.. KROGEN!! :)
Var så länge sedan jag var ut nu, och jag har sånt enormt behov av att
komma ut och träffa folk, så jag hoppas verkligen att det blir av! :)

Aja, ha en mysig natt allihop!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner