Mr. X ;)

Har börjat prata med en viss Mr. X :)
Han är huuur trevlig som helst, synd bara att han bor så himla långt bort...
Har tänkt att jag ska lägga det här med killar på hyllan ett tag,
men hur underbart är inte känslan av att vara nykär?!

Är lite avundsjuk på söta Sofia som har hittat sin "drömprins".. ;)
Man måste kyssa många grodor innan man hittar en prins
brukar det ju heta.. Och hon har faktiskt lyckats komma
till tunnelns slut! :) Glad för hennes skull!! :D

Undrar när jag ska ha sådan tur att jag kan träffa "den rätta"?!
Jag verkar ju bara träffa såkallade "jerks" :/
Eller, dem har väl varit urgulliga i början, men sedan går det utför..
Längtar verkligen efter att träffa rätt och börja
växa in i vuxenlivet på riktigt med allt det innebär.
Att skaffa hus och sedan en liten familj med mera.. Längtar verkligen!! Åh.. *dreaming* ;)



Näe vet ni vad? Nu ska jag krypa ner i sängen, för nu börjar strax filmen :)

- PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner