Krogrunda, impulstripp och bruna byxor^^

Åh hej och hå...
Hur är det med er idag? Med mig är det väl bara bra, eller ja, skit rädd,
varför ska jag snart berätta!!

Igår var vi ju iallafall ut en sväng. Skulle gå ut och titta på bilarna
när dem körde varvet på cruisingen, men det sket sig ju,
vi kom inte hemifrån förens klockan var 00.30^^
Vi drog då ut på Hörnan och träffade lite folk, snackade och drack lite.
Efter att krogen stängt så tog det ju bara cirka 1,5 timme för oss att komma hem..





Idag har tiden bara flygit iväg, bara för att jag inte alls ville att Jimmy skulle åka hem,
men han var ju tvungen.. Fan också att det ska vara så jäkla långt imellan oss :/

När Jimmy åkte runt 19 tiden, så drog jag och Sofia iväg på Konsum och köpte
lite grillad kyckling, sedan hem till henne och satt där och snackade lite.
Kom på runt 20.00 att vi skulle ut på en liten tripp, så vi åkte in till stan, tvättade bilen,
sedan stack vi iväg till Örnsköldsvik, åkte lite fel, men hittade fram tillslut.
Stannade till en sväng på MAX och köpte oss en Lyxshake och en Cola och drog vidare.



Såklart var vi ju tvungna att stanna till på några ställen efter vägen också,
såg ju en extremt attraktiv man efter vägen, gick fram till honom,
gick ner på knä och friade. Men det var då en jäkla stel en karl,
inte ett ord fick jag till svar, men det kanske inte var så konstigt, eller vad tror ni?!





Eftersom jag inte fick något svar på mitt frieri så fick vi lov att sätta oss i bilen
och åka vidare utan ett stelt sällskap, men det var väl kanske lika bra,
hade kanske blivit lite stel stämmning med honom i baksätet^^

Vi fick liva upp stämmningen lite själva och det var ju inte så svårt,
inte när man ser något så roligt/konstigt som vi fick se...





Vem faan kommer på att lägga en så pass stor sten där uppe liksom,
inte jag iallafall.. Måste ha varit någon liten en skogshuggare som hade tråkigt
på lunchrasten
eller något^^


Men det värsta kom väl när vi var på väg från Björkäng och hem till mig i stan!!
Helt plötsligt kommer vi in på ett samtalsämne som jag verkligen
älskar men samtidigt skrämmer skiten ur mig!!! Övernaturliga ting...
Jag fick tok panik och slängde av mig skorna och upp med fötterna på instrumentbrädan
i bilen och tog inte ner fötterna förens vi var inte på parkerningen där jag bor..
Var lite halvskraj för att gå upp i trappan själv, så jag ringde Jimmy, kändes ju iallafall lite bättre..
Men, när jag precis ska gå upp för sista trappan så ser jag att min grannes dörr står öppen,
men det är ingen där. Uppskrämd som jag är så skenar fantasin iväg hejvilt
och jag skyndar upp och låser upp dörren i ren panik..

Sedan när jag väl kommit in och ska slå på tv'n som sällskap,
ja då måste även det gå emot mig. På alla, och då menar jag verkligen ALLA,
kanaler jag slår på så är det endra äckliga clowner, skräckfilm eller program om
övernaturliga krafter typ som "det okända" och "Ghost Hunters", det gav mig ju
inte direkt mindre panik. Skulle nästan ha behövt ha på mig ett par bruna byxor så
att det inte skulle synas så väl om jag sket på mig
, för jag kan ju lova att det var inte
långt ifrån, för tydligen så är det någon som vill skrämma skiten ur mig idag ^^

Nu har jag precis lyckats lugna ner mig en aning och hoppas bara på att jag ska kunna
somna utan problem, men känns som att det kommer bli svårt... Skulle behöva kliva upp
och hämta vatten för att ta medicin, men törs knappt kliva ur sängen... hahahah
Är verkligen inte min dag idag...


Oj vilket långt inlägg det blev, men var bara tvungen att vräka ur mig
allt och påpeka vilken kväll jag har haft :P haha
Nu ska jag sova, försöka iallafall.. Får de hur det går..
Hörs i morgon!!

- PUSS
Postat av: Eriiza

Haha, lättskrämd ? ;D

2010-05-31 @ 20:00:58
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner