Kan meddela att..

Jag nu officiellt är singel!!
Kim dumpade mig igår då jag inte accepterade att han
skulle kunna gå och pussa andra tjejer på munnen..
Känns tragiskt, vi som skulle ha vår 9 månadersdag just idag,
den 1 maj, men så blev det inte.

Sitter ensam i min lägenhet i stan och känner att allt jag tittar
på påminner om Kim och jag kan bara inte sluta gråta.
Det är Kim jag älskar, men han älskar tydligen inte mig... :'(

Allt känns bara förjävligt just nu och jag vet inte vart jag ska ta vägen,
jag bara sitter och gråter för mig själv medans jag försöker finna ork att
packa upp alla mina saker.
Varför ska det bli såhär? Jag trodde att jag hade hittat den rätta,
har aldrig älskat någon så mycket som jah älskar Kim,
men vad är det som alltid ska bli så fel?

Jag orkar inte med det här....

Postat av: DINA

tack du! Vad kul att höra :) Din blogg är ju också fin :) Fin design på den o så.

2010-05-02 @ 13:33:12
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner