Kan inte hålla mig..

..ifrån bloggen, trots att jag kände att det skulle vara skönt
med en paus, men jag kan inte hålla mig.
Det är ju trots allt här jag får vräka ur mig alla mina tankar.
Ni kanske inte bryr er speciellt mycket, men när jag vräker ur mig
en massa skit så gör jag det mest för min egen skull faktist..
För då får jag ur mig det, jag behöver inte bära på en stor
börda för mig själv, utan jag har fått ur mig det på något vis.

Visst skulle det väl kanske vara bättre att prata med någon istället
för att skriva ut allt i bloggen, men vad gör man om det inte finns
någon att prata med då?!

Jag tvingar er alltså inte att läsa allt mitt babbel,
jag vill bara bli fri klumpen i magen som bara växer
allt mer när jag sitter för mig själv med alla tankar
och deperessionen bara växer inom mig..

Hör ni inte någon ifrån mig på någon vecka så kan det
vara dags att börja leta.
Vem vet vad som kan hända när en depressiv är ensam
med massa negativa tankar och känslor..

- PUSS / Heartbroken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner