Jobbintervju!

Nu har jag precis kommit hem från skolan.
Har varit en lugn och skön dag, först musikteori
på morgonen, sedan stack jag iväg till sjukhuset till kuratorn.
Fick skjuts dit så jag vara där tidigare än väntat,
men det var ju bra, för då blev jag bjuden på lunch :)

Sedan for jag in till stan igen och gick på arbetsförmedlingen,
var ju, som jag sa igår, rekryteringsträff där idag för
att vara sommarvikarie på Ica Remsle :)

Det började meden kort presentation av chefen Christoffer.
Sedan var det dags för "speed dating" som dem kallade det,
då man fick gå en och en in till ett rum och prata med Christoffer
om varför man vill ha jobbet och vad dem som fast personal skulle
få ut av att anställa just mig. Han frågade även lite om utbildning och
andra planer för sommaren.
Tycker att intervjun gick toppen bra!
Christoffer var hur trevlig som helst och han var verkligen positiv
och framåt, han gav en verkligen energi! :)

Nu är det bara till att vänta och hålla tummarna för att han gillade mig
och anställer mig som vikarie i sommar, HOPPAS!!! ;D hihi

Nu ska jag fika lite medans jag väntar på att sötTone ska höra av sig :)

- PUSS
Postat av: moa

de va riktigt underbart,märks väll eftersom att jag somnade,haha!:D

åh gud va roligt,jag håller tummarna & tårna hårt för dig!:)

tack desamma kramar!

2010-05-06 @ 19:24:10
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: Eriiza

Lycka till, hoppas du får vikariatet ! =D

2010-05-07 @ 19:58:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: tk

hoppas du får jobbet!

2010-05-11 @ 22:42:50
URL: http://tulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner