Hurtbulle?

Åh, kom precis hem efter en lång skön promendad tillsammans med Tone.
Säger bara det; jäklar vad skönt det var alltså!! Måste börja gå ut och gå
oftare, det är ju sä skönt bara man får fingrarna ur arslet att ge sig ut...
Ska nog försöka att komma ut åtminstonne några kvällar i veckan :)

Brukar ni vara ute och gå ofta? :)

Tidigare idag har jag inte gjort så himla mycket, försov mig rätt rejält från skolan,
jag vaknade runt 15.40, ajdå..!! :S
Upp och käkade frukost, sedan kom Sofia och hämtade mig, så stack vi hem till henne
och kikade på en film. Filmen hette något med närkontakt, kan kika upp det närmare sedan,
och var faktiskt helt okej. Men efteråt började man tänka himla mycket på "tänkt om" och liknande.
Rätt läskiga tankat som slog en, huva!! :p

Nä hörrni, nu ska jag ta mig en välförtjänt skön dusch!!

- PUSS
Postat av: Lindsey

Hej, vilken fin bloggdesign du har :)



Skulle du vilja göra mig en super snäll tjänst?

Min dotter är med i en tävling, och självklart vill jag att hon blir en av de 5 finalisterna :)



snälla lägg en röst på henne, via denna länk: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32679



Guld värt !!!



Kram!

2010-05-24 @ 22:30:53
URL: http://creadiem.webblogg.se/
Postat av: Lindsey

Tusen tack !!!

jaa det gör jag absolut :)



ha det så bra!!

Kram kram!!

2010-05-24 @ 22:49:45
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner