Hästgård på landet?

Man kanske skulle ha skaffat sig en karl som äger
en stor hästgård på landet, gärna söderöver.
Tänk att ha en karl med samma intressen som en själv,
underbart säger jag bara, det slulle vara något det!! ;) hihi

Mamma försökta lura mig att skriva in till en bonde
som ska medverka i höstens "bonde söker fru".
Hon påstod att det var en bonde på runt 20 bast
i östersund som höll på med hästar.
Tänkte att kika in på sidan kan man ju alltid göra,
sagt och gjort...
Men när jag sökte så upptäckte vi att min kära mor lurat mig
lite! Alla de som var ung bodde söderöver, och han mamma menat
till mig från Östersund och var hästbonde han var inte de 20 åren som
hon sagt, utan han visade sig vara 42, typiskt x) haha



Det är väl bara att söka vidare efter min hästkarl! ;) hihi

Nu ska jag plugga lite!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner