Häst sökes!!

Sitter och letar häst här i sollefteåtrakten.
Letar efter en medryttarhäst eller möjligtvis en foderhäst.
Vill gärna ha ett halvblod, valack eller sto
för träning och ev. tävling.
Allround häst då jag är intresserad av bådå
hoppning och dressyr, men det är nog dressyren
som väger över..! :)

Skulle verkligen behöva börja med ridningen för att få
något att tänka på och sysselsätta mig med och bara
skita i allt som har med killar och körlek att göra,
tacka vet jag hästar, de sviker inte!!
De finns där, berättar aldrig några hemligheter,
gör det vi ber om och gör sitt bästa.!
Skulle vara underbart att få en mäljighet att
utvecklas i dressyren och komma ut på tävlingsbanorna
lite, var bra många år sedan jag var ute och tävlade sist!!

Saknar hästarna och ridningen!!



Charnell, min förra D-ponny, såld till Ånge i maj 2007!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner