Fy på mig..

Alltså nu får jag ta och skärpa mig!!
Kom inte iväg på skolan idag heller, har ont i skallen idag med.
Men jag kan ju inte stanna hemma varje dag bara för att jag har
huvudverk, eller hur?! :O
Nu får det bli ändring på detta, det är ju fasen inte ens 20 skoldagar kvar...

Men men, vad ska ni hitta på idag?
Själv har jag inget planerat, så vi får väl se vad som händer^^
Känner för att göra något roligt, men hela vårt samhälle är ju styrt
av pengar, man behöver pengar till ALLT, och jag har inga, typiskt!!!

Känner nu att jag skulle vilja ha en riktigt bra kamera och fara ut
och knäppa en massa fina bilder, skulle vara skoj.
Men vet inte riktigt hur bra min kamera är för sådant.
Har dessutom inga batterier i den just nu, så det kan bli svårt att använda den :/

Åh jag tror verkligen att jag har vaknat på fel sida idag..
Hoppas Tone vill leka lite så kanske jag blir på bättre humör^^

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner