fjorton:trettioåtta

Hej allihopa! :)
Blev ingen bloggning igår som ni kanske märkte,
det beror på att jag var med Tone hela dagen,
kom hem strax före midnatt och då la jag mig och sov direkt.
Nu har jag städat lite i lägenheten, det behövdes verkligen.
Har inte orkat gjort det tidigare eftersom jag bara har fått ångest
av att göra det, men nu är det gjort iallafall.

Tone ska komma upp hit om ett tag så ska vi sätta oss
och skriva ihop ett träningsschema. Det är verkligen dags att ta
träningen på allvar nu.
Vi stod och snackade om det igår och blev tok pepp,
så idag skriver vi ihop det, sen är det bara att köra på ;) hehe

Aja, nu ska jag ta och göra det sista här hemma innan Tone
kommer! :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner