Fått mitt paket från Nelly.com idag!! :D

Nu har mitt paket från Nelly.com kommit. Överlycklig!! :D

Men jag har inte orkat masa mig ner på stan för att hämta det än,
känner mig inte så bra efter medicinen som sagt :/
Per ska komma och hämta mig om ca 40 minuter,
då ska han skjutsa mig till Tone, ska hålla henne sällskap till middagen :p
Då kanske man kan smöra lite så han kan stanna till vid videoteket
så jag får hämta ut mitt paket.. Kan knappt berga mig tills jag får testa
mina nya fina jeansleggings :D Längtar!!!

Raw Denim Leggings SEK 299, Pieces - NELLY.COM

Sådana som jag har köpt, fast mina är blåa, dem var mycket snyggare,
enligt mig då ^^

Är du sugen på dom så kan du klicka HÄR, då kommer du direkt till info sidan :)

- PUSS
Postat av: Miicha:))

Riktigt snygga var dom:D

2010-05-20 @ 17:51:22
URL: http://thespotlightonme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner