Estetshow och sponsorvärdinna

Oj, hej allihopa, dålig uppdatering även idag, har haft fullt upp!
Eller, fullt upp hela eftermiddagen iallafall.
Var först på estets årliga slutproduktion som framförs utav
årskurs tre här på estetiska programet.
Showen höll på i ca. 2 timmar.
Sedan precis efter den får jag en förfrågan om att vara värdinna för VIP
och sponsorerna på deras "förmingel", och tackade direkt ja.



Blev till att sticka hem och byta lite kläder och sedan ner på stan igen
och käka lite middag, blev bjuden på Kina restaurangen, Tack!! :)
Jag och Elina trodde nästan att vi skulle spricka när vi började gå upp
mot Hullsta gård igen med magen full utav ris, bambuskott och olika
friterade rätter..

Eftersom jag fick förfrågan med så kort varsel så hade jag helt ärligt inte
en blekaste aning om vad jag skulle göra som värdinna.
Men så fort folket började strömma in så flöt allt på riktigt bra.
Var bara att koppla på ett leénde och vara trevlig, hälsa dem välkomna
och servera lite cider och tilltugg.
Sedan fick jag se showen igen, alla var verkligen super duktiga
och bjöd på sig själva och sin talang! :)

Nu har jag precis kommit hem och känner mig rätt trött och nöjd.
Ska nog ta och hoppa i säng och se lite på Sandhamn och sedan
skalla kudden en sväng, skönt!!! :)

Hoppas ni haft en lika bra dag som mig! :)


- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner