En spark i arslet är vad dem förtjänar!!!

Jaha, nu har jag precis kommit hem från ungdomsmottagningen.
Gick dit för att testa mig. Tror inte att det ska vara något,
vill bara gå dit med jämna mellanrum för att kolla läget..

På hallgolvet låg ett kuvert när jag kom hem.
Kan lova att det heller inte var ett speciellt roligt
kuvert, eller brev, att få hem.
Det var från kronofogden.
Blev irriterad så jag slet upp kuvertet för att kolla
vad det är om den här gången.
Kan lova att jag inte blev mindre irriterad när jag fick svaret!!

Dem påstår att jag ska betala tillbaka en skuld på nästan 2000 kronor.
Okej, fine!! Men det som stör mig är att det står att skulden
är på "Foto Sara Nerlund" när fordran gått ut 19971219.
Alltså fattar ni!? Jag var 6 år gammal när dessa kort togs.
Jag tycker att det är så jäkla fult gjort att
gå och vänta i 13 år, sedan komma och kräva att jag ska betala
en skuld
!! Det är ju liksom inte jag som gjort fel. Är det någon
som gjort det så är det ju min mamma.
För vem som helst fattar väl att jag inte tog hand om mina egna räkningar
vid 6 års ålder?! :O Eller hur?!! ^^


Jag säger bara; en spark i arslet är vad dem borde ha när dem gör sådana
fula saker. Allt för att kräva in pengar till staten.. Usch!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner