Det luktar brännt?!

Huva, nu har jag suttit här och pluggat.
Har tänkt så det har knakat och tror
nästan att hjärnan går på högvarv, luktar kanske
till och med en aning brännt!? ;) haha

Har iallafall fårr klart en hel del arbeten som jag ska lämna
in i morgon. Skönt att det äntligen är gjort, har skjutit fram det
ett bra tag, så det känns skönt att jag fick fingrarna ur arslet till slut^^

Tone och Per bjöd på mat idag, igen.. Känns som att jag håller på att äta
dem ur huset, måste ta och bjuda igen någon gång!!
Känner mig så himla dum när jag äter hos dem stup i kvarten.. :$

Aja, ska nog ta och sova snart så jag kommer upp i morgon.
Hoppas bara att den kan komma en hejdundrande åskskur
snart så att den kvava luften kan släppa så att
även min huvudverk släpper.
Hade sån hemsk huvudverk när jag vaknade i morse så
jag skippade skolan. Men i morgon ska jag gå, så det så!! ;p

Men jag kanske slänger in ett till inlägg innan sovdags.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner