Det blev en tur..

Mådde ju inge vidare igår, men framåt kvällen så kände jag mig riktigt pigg,
så jag tog en tur på hojen med Andreas, blev ju min premiärtur för i år, det var underbart!! :)
När vi var i stan så var det rätt mulet ute, men så fort vi kom utanför stan
så blev det riktigt soligt och fint :)
Vi åkte bort till Selsjön och kollade på en badplats som vi badar på varje sommar,
det börjar nästan bli tradition att åka ut dit när sommaren börjar närma sig
för att kolla hur det ser ut där :)

Eftersom att det var så fint så tog jag självklart lite bilder ;)









Sen när vi kom tillbaka så var jag helt slut, så vi la oss i soffan och kikade på en film,
så jäkla skönt var det :)
Men nu ska jag gå iväg och möta Tone, ska färga hennes hår!

Hörs sen!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner