dags att sova!

Du är det dags att försöka sova om jag ska lyckas ta mig upp i tid till skolan
i morgon. Måste verkligen ta mig dit!!
Har hämtat ut ny medicin idag, så det kanske går lite bättre
att sova nu när jag får lite lugnande.

I helgen så har man ju inte sovit speciellt bra iallafall.
Kom hem vid 5 halv 6 på lördag morgon.
Sedan kunde jag inte sova igen på lördag kväll,
låg istället vaken till 8.30 på morgonen.
I natty gick det lite bättre, somnade vid 03.30
då iallafall. Men det bästa skulle ju vara om man kunde
få somna tidigt och vara pigg i morgon.

Är egentligen meningen att jag skulle ringa Kim
lite senare franåt kvällen, men jag skippar det och ringer i morgon
istället, kan ju inte ligga vaken bara för att ringa han!! :O

Jaja, som sagt, dags att sova nu. Jag och katterna hälsar godnatt!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner