Curriculum vitae

Ja, nu har jag skrivit ihop ett CV och ett personligt brev.
Ska på arbetsförmedlingen i morgon klockan 14.00
på en rekryteringsträff då man får träffa arbetsgivaren
för att få en chans till ett personligt samtal
och ge arbetsgivaren en bättre chans att lära känna den sökande (= mig),
lite bättre än vad ett personligt brev tillåter.
Jag ska då ha med mitt CV och personliga prev att lämna
till min möjliga blivande chef över sommaren.
Hoppas verkligen att jag har en chans att få jobbet!!
Håll tummarna!! ;)

De söker 5 personer till ett sommarvikariat
som butiksbiträde på Ica och det skulle vara hur skönt
som helst att få ett jobb.
Anställningen är mellan vecka 26-33,
så det är ju i stort sett hela sommaren.
Från veckan efter midsommar till veckan innan skolan börjar.

HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!!! :D  hihiii

Aja, nu ska jag ta och hoppa i säng så jag är pigg
och alert i morgon när man ska på möte och allt ;)

- PUSS
Postat av: moa

håller tummarna - för dig!

lycka till:D

ha en fin dag

2010-05-06 @ 07:04:59
URL: http://justmoa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner